Ekonomické služby
Přehled ekonomických služeb
V této oblasti nabízíme pomoc v následujících bodech:
- vedení podvojného účetnictví dle platných předpisů
- zpracování roční uzávěrky
- zajištění registrace na finančním úřadu
- zpracování všech potřebných daňových přiznání
- uzavírání dohod o provedení práce
- vystavení potvrzení o příjmu zaměstnancům
- mzdová agenda, vč. spolupráce se zdravotními pojišťovnami
- vyúčtování daně vybírané srážkou podle zvláštní daně
- vyúčtování daně z příjmu fyzických osob ze závislé činnosti
- příprava podkladů pro vymáhání nedoplatků, případně úroků z prodlení
- zpracování předpisů plateb pro jednotlivé vlastníky
- zpracování kompletního vyúčtování pro jednotlivé vlastníky, následné stanovení záloh
- vystavení potvrzení o příjmu z pronájmu společných částí domu pro jednotlivé vlastníky
- zajištění plateb SIPO
- smlouvy o nájmu společných částí domu
- smlouvy o nájmu nebytových prostor (včetně vyúčtování)
Vyúčtování služeb provádíme do konce měsíce dubna. Vratky přeplatků po uplynutí lhůty pro reklamace.
Minimálně 4x ročně předáváme kompletní přehledy hospodaření domů. V případě požadavku zajistíme i měsíční zasílání hospodaření včetně salda.
Kvalita těchto podkladů významně napomáhá získání případného investičního úvěru. V této oblasti jsme také partnerem pro úvěrující banku.